S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

O nás | Vše o nákupu | Doprava a platba | Kontakty                           

 



Nejčastější otázky a odpovědi

Zde najdete nejčastejší dotazy našich zákazníků.

Je nutné se pro objednání zboží registrovat?
Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?
Zasíláte zboží na Slovensko?
Je možné zaslat zboží i do jiné země?
Je možný osobní odběr zboží?
V zásilce nebyla faktura.
Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na e-mail.
Je možné zboží si někde prohlédnout?
Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžu unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a odjel)?
Je možné zakoupit zboží také na splátky?
Je možné zakoupit zboží na fakturu?
Jak dlouho platí záruka na zboží?
Jaký je výrobce Vašeho zboží?
Zajímalo by mě, kdy má Váš zákazník nárok na slevový kód?
Je možné sobotní doručení?
Zajišťujete také potisky zahradních stanů?
Zboží o které mám zájem již není dostupné, je možné zjistit, kdy bude?
Co znamená zboží které má uvedenou dostupnost „na dotaz”?
Mám zájem o větší odběr zboží, mohu se na někoho obrátit?
Poskytujete fotografie umyvadel, u kterého je každý kus originál?
Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat.
Jak správně vyplnit reklamační formulář?
Je možné si objednané zboží nechat zaslat k určitému datu?
Jak Vás mohu kontaktovat?

 

Vytvořeno systémem www.dropareal.cz

MGQ5MzA2Yz